Huis verkocht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette - WaarBenJij.nu Huis verkocht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette - WaarBenJij.nu

Huis verkocht

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

13 Mei 2007 | Vietnam, Hanoi

Voor al degenen die het interesseert, ik heb mijn huis eindelijk verkocht. Zoals de meesten wel weten, is het pas definitief als het koopcontract bij de notaris getekent is, en hebben de mensen dan nog drie dagen bedenktijd. Maar toch.

• 13 Mei 2007 - 12:33

Clariska:

Hey Berny,
    gefeliciteerd!
    Heerlijk idee lijkt me!
    Hoop dat de rest voorspoedig gaat en veel plezier daar
    Hier is alles goed,
    groetjes Clariska

• 13 Mei 2007 - 14:31

Natas:

Goh, gefeliciteerd. Graapig hoor, heb ik net je mail verstuurd, kijk ik op de weblog en de eerste vraag is al beantwoord! Word het sprookje toch nog werkelijkheid

• 13 Mei 2007 - 17:59

Di:

Hi Honey!!

Mooi zo!! Eindelijk dan he!! Wij hebben ook ons huis verkocht en gaan in augustus verhuizen naar leidsche Rijn!

Mooie 5 kamerwoning met grote zolder van 5.50 x 6.50 en een veranda voor de deur toppie hoor!!

Gr. Di xxx

• 15 Mei 2007 - 12:40

Thea :

Gefeliciteerd,geeft lucht,om er nog even te genieten.Thea