Huis verkocht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette - WaarBenJij.nu Huis verkocht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette - WaarBenJij.nu

Huis verkocht

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

13 Mei 2007 | Vietnam, Hanoi

Voor al degenen die het interesseert, ik heb mijn huis eindelijk verkocht. Zoals de meesten wel weten, is het pas definitief als het koopcontract bij de notaris getekent is, en hebben de mensen dan nog drie dagen bedenktijd. Maar toch.

  • 13 Mei 2007 - 12:33

    Clariska:

    Hey Berny,
    gefeliciteerd!
    Heerlijk idee lijkt me!
    Hoop dat de rest voorspoedig gaat en veel plezier daar
    Hier is alles goed,
    groetjes Clariska

  • 13 Mei 2007 - 14:31

    Natas:

    Goh, gefeliciteerd. Graapig hoor, heb ik net je mail verstuurd, kijk ik op de weblog en de eerste vraag is al beantwoord! Word het sprookje toch nog werkelijkheid

  • 13 Mei 2007 - 17:59

    Di:

    Hi Honey!!

    Mooi zo!! Eindelijk dan he!! Wij hebben ook ons huis verkocht en gaan in augustus verhuizen naar leidsche Rijn!

    Mooie 5 kamerwoning met grote zolder van 5.50 x 6.50 en een veranda voor de deur toppie hoor!!

    Gr. Di xxx

  • 15 Mei 2007 - 12:40

    Thea :

    Gefeliciteerd,geeft lucht,om er nog even te genieten.Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Sitting on top of the world. Reizen door Azie, te weten Tibet, Nepal, India, Myanmar (Birma), Laos, Vietnam en Cambodia.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 82603

Voorgaande reizen:

13 December 2015 - 08 Januari 2016

Het leven op de Dominicaanse Republiek

08 December 2012 - 05 Januari 2013

Sitting on top of the world, again

21 Juni 2006 - 22 Juni 2007

Mijn eerste reis; Sitting on top of the world

Landen bezocht: