Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

13 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

De terugreis was niet de meest fantastische ooit. Veel huilende kinderen en een dicht oor. Omdat ik altijd veel last heb van mijn oren, dacht ik deze keer dubbele maatregelen te nemen. Neusdruppels in combinatie met speciale oordoppen. Het gevolg was dat mijn linkeroor dicht kwam te zitten, ik evengoed oorpijn had en dit alles ook in de week erna doorsijpelde.
Thuisgekomen had ik niet het jetlag gevoel, maar sliep wel op mijn vrije dagen een gat in de dag (zondag tot kwart voor drie en ik had nog wel langer willen blijven liggen, woensdag tot 1 uur en dit weekend tot 11 uur). En dat terwijl ik wel op tijd naar bed ben gegaan.