Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

13 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

De terugreis was niet de meest fantastische ooit. Veel huilende kinderen en een dicht oor. Omdat ik altijd veel last heb van mijn oren, dacht ik deze keer dubbele maatregelen te nemen. Neusdruppels in combinatie met speciale oordoppen. Het gevolg was dat mijn linkeroor dicht kwam te zitten, ik evengoed oorpijn had en dit alles ook in de week erna doorsijpelde.
Thuisgekomen had ik niet het jetlag gevoel, maar sliep wel op mijn vrije dagen een gat in de dag (zondag tot kwart voor drie en ik had nog wel langer willen blijven liggen, woensdag tot 1 uur en dit weekend tot 11 uur). En dat terwijl ik wel op tijd naar bed ben gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bernadette

Sitting on top of the world. Reizen door Azie, te weten Tibet, Nepal, India, Myanmar (Birma), Laos, Vietnam en Cambodia.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2045
Totaal aantal bezoekers 82570

Voorgaande reizen:

13 December 2015 - 08 Januari 2016

Het leven op de Dominicaanse Republiek

08 December 2012 - 05 Januari 2013

Sitting on top of the world, again

21 Juni 2006 - 22 Juni 2007

Mijn eerste reis; Sitting on top of the world

Landen bezocht: